Administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være helt tæt på de centrale beslutninger i en forsyningskoncern i rivende udvikling? Og vil du samtidig række bredt ud og understøtte koncernen med dine administrative kompetencer?

”Hvis du excellerer i at holde overblik og facilitere processer, så får du virkelig mulighed for at gøre en forskel, både for ledelsen og vores kollegaer i hele organisationen,” fortæller administrationschef Danielle Lyager.

Du skaber det forkromede overblik
Du spiller en central rolle i planlægning og koordinering af bestyrelsesmøder, hvor du både faciliterer processen, fører referater og sikrer kvaliteten af dokumentationen.

Som vores nye administrative medarbejder kombinerer du direkte assistance til den administrerende direktør med en aktiv rolle i organisationens administrative funktioner.

Dermed får du en alsidig rolle, hvor dine primære opgaver vil dreje sig om:

  • Effektiv kalenderstyring og håndtering af henvendelser for den administrerende direktør
  • Skriftlig formidling, herunder kommunikationsopgaver samt korrekturlæsning og kvalitetssikring af tekster
  • Administrative opgaver i årshjulet, bl.a. ajourføring af lister, blanketter, kontraktopfølgning, planlægning/koordinering ifm. vigtige begivenheder, som fx jubilæer eller runde fødselsdage mv.
  • Håndtering af alverdens ad hoc-opgaver

Erfaren og struktureret administrator
Vi forventer, at du kommer med en relevant kontorfaglig uddannelse og erfaring fra en lign. funktion, hvor du har arbejdet med planlægning, facilitering og skriftlig formidling. Som person er du både struktureret, detaljefokuseret og vedholdende i din opgaveløsning.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • Besidder selvsikkerhed i din faglighed og har modet til at forholde dig kritisk, når det er nødvendigt
  • Har et godt blik for service
  • Arbejder struktureret og sætter en ære i at yde stabil drift

Velkommen til Lolland Forsyning
Vi er en forsyningsvirksomhed med ca. 80 medarbejdere, som hver dag arbejder for at levere den bedste forsyningsoplevelse til vores kunder.

Vi arbejder for et dynamisk, moderne og fleksibelt arbejdsmiljø, hvor der er plads til meget selvledelse og nytænkning. Som vores nye kollega kan du se frem til at blive en del af et engageret administrativt hold, som spiller hinanden gode og har det sjovt sammen, imens vi samarbejder om at støtte hele organisationen.

De fleste dage prioriterer vi at mødes med kollegerne på kontoret, men vi nyder også godt af stor fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejdsdage.

Har vi fanget din interesse?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Danielle Lyager på telefonnummer 41 78 10 42.

Sidste frist for ansøgning er den 1. februar 2024. Vi planlægger og gennemfører samtaler løbende, indtil den rette kandidat er fundet. Derfor ser vi frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV snarest. Bemærk at du, som et led i ansættelsesprocessen, bliver bedt om at udfylde en personlighedsprofil.

Stillingen er en fuldtidsstilling, hvor løn og ansættelsesforhold inkl. pension fastsættes efter gældende overenskomst for KL samt dine kvalifikationer.

Vi glæder os til at høre fra dig

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

LOLLAND FORSYNING A/S, Stavangervej, 4900 Nakskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5973291

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet