BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Da en af vores erfarne callcentermedarbejdere går på efterløn, og derfor søger vi en serviceorienteret medarbejder, der kan lide at tale i telefon og gøre en forskel.
JobindholdSom callcentermedarbejder bidrager du årligt til at besvare ca. 100.000 opkald fra borgere, virksomheder og samarbejdspartnere, som vil i kontakt med Lolland Kommune.
Du har som hovedopgave hurtigt at afklare, hvad opkald drejer sig om og viderestille til en relevant medarbejder blandt kommunens ca. 3200 ansatte. På nogle områder skal du som callcentermedarbejder selv besvare spørgsmål og levere den hjælp, som efterspørges. Det er desuden en ambition, at du spiller en aktiv rolle i bestræbelserne på at få flere borgere til at benytte digitale selvbetjeningsløsninger på bl.a. kommunens hjemmeside og på borger.dk.
Ud over telefonbetjening har callcentret ansvar for indscanning af post og løser en række borgerrelaterede administrative opgaver, herunder vielser, bevilling af kørsel, fritagelse fra digital selvbetjening mv.
Lolland kommune arbejder med digital telefoni, og du arbejder med opslag i flere systemer og på flere skærme samtidigt.
Hvem er du?Det er en afgørende forudsætning, at du har et meget stærkt servicegen og kan lide at tale med mennesker, hvad enten det er husejeren, som søger råd om en tilbygning eller den ledige, som har spørgsmål om sin kontanthjælp.
Du har både vilje og lysten til at lære nyt og evner desuden at overskue en stor organisation og betydelige informationsmængder. Du er systematisk, har let ved IT og bevæger dig ubesværet rundt i administrative systemer.
Som menneske er du empatisk og tålmodig og evner også at sætte grænser og stå fast.
Det er en fordel, at du kender til den kommunale verden eller har erfaring fra andre dele af en offentlig eller administrativ forvaltning.
Det er desuden en fordel, hvis du har en administrativ kontoruddannelse eller tilsvarende.
Hvem er vi?Callcentret er forankret i Bibliotek og Borgerservice, som er en decentral enhed i sektoren for Kultur, Fritid og Økonomi i Lolland Kommune.
Callcentret er et mindre team, der lige nu tæller fem medarbejdere. Vi har samarbejdsflader med det øvrige Bibliotek og Borgerservice, som ud over callcentret tæller knap 50 medarbejdere.
Vi sidder sammen, arbejder sammen, udvikler kompetencer sammen – og er sammen om at fordele opgaverne i løbet af dagen. Det er desuden mulighed for at aftale 1-2 dages hjemmearbejde om ugen.
Det er målet, at Bibliotek og Borgerservice skal udvikle sig til en stærk faglig enhed, der kontinuert nytænker mødet med borgerne og de kommunale serviceydelser. Bibliotek og Borgerservice skal medvirke til at sikre alle Lolland Kommunes borgere fri og lige adgang til kultur, viden og læring samt bidrage til at styrke medborgerskab og demokrati.
Løn og ansættelsesvilkårLøn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.
Stillingen er på 37 timer ugentlig med flekstid. Ansættelsestidspunktet forventes at være 1. september 2024.
Er du interesseret i at vide mere, kan du tage kontakt til Biblioteks- og Borgerservicechef Rasmus Stig Nielsen tlf.: 29 12 49 53 eller tillidsrepræsentant Tania Hindsgavl tlf.: 40 71 74 32.
Ansættelsesstedet er Lolland Kommune, Bibliotek og Borgerservice, Søvej 8, 4900 Nakskov.
AnsøgningsprocesAnsøgningsfristen er søndag den 23. juni 2024.
Samtaler forventes afholdt sidst i juni.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d04b3593)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lolland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Lolland Kommune - Bibliotek og Borgerservice, Søvej, 4900 Nakskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6064048