BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du sikre, at vores kunder altid får den bedste service og ser du mulighederne for mersalg? Vil du være en del af et professionelt fællesskab med gode muligheder for udvikling og ansvar? Hos STARK Nakskov søger vi en engageret Lagermedarbejder til Drive in, der vil være med til at forme både sin egen og STARKs fremtid som Danmarks førende distributør af byggematerialer.
Din rolle som Lagermedarbejder til Drive In i STARK
Du bliver en del af lageret i STARK Nakskovs Drive In, hvor vi er 12 dedikerede medarbejdere som målrettet arbejder med lagerstyring og for at give kunderne den bedste service og de bedste salgsaftaler, når de handler hos os. Som STARKs nye Lagermedarbejder vil du først og fremmest have fokus på lagerhåndtering og kundeekspedition. Det betyder at du:
- Er ansvarlig for varemodtagelse og -opfyldning samt hensigtsmæssig vareeksponering og placering.
- Sikrer at kunderne får den bedste service og vejledning ved ekspedition på lager og plads og ser i den forbindelse mulighederne for mersalg.
- Løser forskellige lageropgaver som registrering og oprettelse af varer, ordrepakning, truckkørsel, trimning, prisskiltning på hyldeforkanter samt oprydning og orden.
- Tager del i at sikre, at lageret altid er et sikkert sted at færdes – både for medarbejdere og kunder.
- Indgår i et tæt samarbejde med kollegaer på lageret, for at sikre optimal koordinering og effektiv planlægning af varehåndtering og ordrebehandling.
- Med fordel har truckcertifikat og kørekort B.
Vores nye Lagermedarbejder
Du vil blive en del af at sikre, at vi efterlever vores værdier. Det betyder, at vi udviser ordentlighed, passion og stolthed overfor vores kunder, samarbejdspartnere, leverandører og kollegaer i det daglige arbejde. For at trives i rollen som lagermedarbejder er det vigtigt, at du:
- Tager ejerskab over dine opgaver og lægger vægt på det gode samarbejde.
- Du er god til at planlægge og skabe struktur, og du evner at imødekomme forskellige kunder og hjælpe dem godt videre.
Den rette kandidat, for os, kan både være ufaglært eller faglært inden for lager/logistik, salg eller have en anden relevant uddannelse. Selvom produktkendskab og brancheerfaring kan være nyttigt, er det ikke en forudsætning. Det vigtigste for os er din interesse og motivation for at arbejde med lagerhåndtering, kundeservice og salg som en del af STARK holdet.
Yderligere jobbeskrivelse
Bliv en del af STARK holdet
Hos STARK ser vi mangfoldighed som en værdifuld egenskab, og vores medarbejderes bidrag er nøglen til vores fremgang. Vi opfordrer derfor alle, som kan se sig selv i stillingen til at søge. Udover gode arbejdsforhold og ansættelse på overenskomst har vi personalepolitikker, der tilgodeser medarbejderen i tråd med STARKs værdi om ordentlighed.
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer, og vi håber, at du kan starte snarest.
Send os dit CV med en kort beskrivelse af din motivation for at søge stillingen hos STARK Nakskov via linket. Vi inviterer til samtaler løbende og afslutter, når den rette kandidat er fundet.
Har du spørgsmål jobbet, eller er du nysgerrig på at vide mere om STARK Nakskov som din kommende arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte Driftschef Jesper Laursen på telefon +45 40409826
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lolland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
STARK Nakskov, Rødbyvej, 4900 Nakskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100757