Kundeservicemedarbejder med fokus på opkrævning og inddrivelse hos Lolland Forsyning

dato

Vil du kombinere god kundeservice med opkrævning og inddrivelse? Er du serviceminded, struktureret og har flair for IT? Trives du med at dokumentere, samarbejde og tage ansvar – og har du samtidig en rolig og humoristisk tilgang til læring og kundekontakt? Så er det måske dig, vi leder efter som vores nye kundeservicemedarbejder.

Hos os får du muligheden for at blive en del af et stærkt team, hvor vi spiller hinanden gode. Vi arbejder målrettet med kundeservice, opkrævning af forbrugsafgifter, dokumentation og inddrivelse – alt sammen med fokus på kvalitet, udvikling og fællesskab.



Dine opgaver

Du vil få en central rolle i vores kundeservice, hvor du bl.a. skal:

  • Besvare henvendelser fra kunder
  • Bidrage til inddrivelsesprocesser og sikre korrekt og rettidig opfølgning
  • Foretage inddrivelse via telefon, mail og udkørende lukkebesøg
  • Dokumentere sagsforløb og sikre, at vores notatsystemer er opdaterede
  • Være med til at udvikle og optimere arbejdsgange og systemanvendelse
  • Yde service og support til kunder og kolleger med empati og overblik


Hvem er du?

Du er kontoruddannet med logisk tankegang. Du er opsøgende og pligtopfyldende og har en naturlig ansvarsfølelse i dit arbejde. Du har flair for IT og trives med at lære nyt. Du arbejder struktureret og selvstændigt, og du har en empatisk og serviceminded tilgang til både kunder og kolleger.

Du er omstillingsparat og har humor som en naturlig del af din arbejdsdag. Du sætter pris på god dokumentation og er ikke bange for at bruge og udvikle dine sproglige kompetencer – også engelsk. Har du erfaring med inddrivelse, er det et meget stort plus.



Velkommen til Lolland Forsyning

Vi er en forsyningsvirksomhed med ca. 80 medarbejdere, som hver dag arbejder for at levere den bedste forsyningsoplevelse til vores kunder. Vi arbejder for et dynamisk, moderne og fleksibelt arbejdsmiljø, hvor der er plads til meget selvledelse og nytænkning. Vi tilbyder en sundhedsforsikring og andre personalefordele såvel som mulighed for kurser og efteruddannelse.

Som vores nye kollega kan du se frem til at blive en del af et engageret hold, som spiller hinanden gode og har det sjovt sammen, imens vi samarbejder om at understøtte hele organisationen. De fleste dage prioriterer vi at mødes med kollegerne på kontoret, men vi nyder også godt af stor fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejdsdage.



Har vi fanget din interesse?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Anita Petersen på tlf. nr. 72301111 eller på mail: ap@lollandforsyning.dk.

Sidste frist for ansøgning er 3. december 2025. Vi planlægger og gennemfører samtaler løbende, indtil den rette kandidat er fundet. Derfor ser vi frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV snarest. Bemærk, at du som et led i ansættelsesprocessen bliver bedt om at udfylde en personlighedsprofil.

Stillingen er en fuldtidsstilling, hvor løn og ansættelsesforhold inkl. pension fastsættes efter gældende overenskomst for KL samt dine kvalifikationer.

Vi glæder os til at høre fra dig!



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Lolland Forsyning, Stavangervej, 4900 Lolland

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-12-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/49681264-25b2-4e7e-8554-af5035c6567f

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet