BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som Citymanager i Nakskov Handel og Erhverv bliver det din opgave at øge livet og handlen i byen i tæt samarbejde og netværk med byens butikker - fx ved at stå for planlægning, koordinering og gennemførelse af forskellige events og aktiviteter. Alt sammen med det formål at styrke og promovere handel og erhverv i Nakskov.
Nakskov Handel og Erhverv er en interesseorganisation for både handel og industri i og omkring Nakskov. Foreningen engagerer sig i en række forskellige aktiviteter – både direkte som ”ejer” af events, men også som katalysator for større og mindre begivenheder, som styrker områdets attraktivitet.
Området er i vækst og der er mange gode kræfter, som bakker op om udviklingen. Ingen kan løfte det hele alene. Derfor er den perfekte person til stillingen én, som er god til at netværke og som både kan skabe resultater selv, men også gennem andre.
Som citymanager vil dine primære opgaver omfatte:
- Udvikling og gennemførelse af en årlig eventkalender med forskellige events og aktiviteter, herunder markeder, koncerter, foredrag, temadage osv. i samarbejde med byens handlende.
- Forhandling og samarbejde med lokale virksomheder, foreninger og andre interessenter omkring deltager- og sponsoraftaler.
- Ansvar for budgetter og økonomisk styring af events samt løbende evaluering af succes og effektivitet.
- Koordinering og samarbejde med lokale myndigheder og sikring af nødvendige tilladelser og tilladelser til events.
- Markedsføring og promovering af events via forskellige kanaler såsom sociale medier, lokalaviser, hjemmeside osv.
- Løbende opdatering af hjemmeside, sociale medier og med relevant indhold og information om kommende events.
- Rekruttering, ledelse og koordination af frivillige, der kan hjælpe med gennemførelsen af events.
Vi søger en person med erfaring inden for eventplanlægning og -koordinering. Du skal være en god kommunikator og have evnen til at arbejde selvstændigt samt i teams. Kendskab til lokalområdet kan være en fordel, men det er ikke et must.
Derudover forventer vi, at du har en udpræget evne til at skabe og opretholde relationer til både virksomheder, foreninger og andre interessenter. Du skal være idérig, kreativ og have en proaktiv tilgang til at planlægge og gennemføre events.
Jobbet som citymanager er en fuldtidsstilling, som ønskes besat hurtigst muligt. Som citymanager referer du til bestyrelsen og i det daglige til formanden for Nakskov Handel og Erhverv. Løn efter kvalifikationer. Arbejdsstedet: Søndergade 2, 4900 Nakskov. Der skal forventes svingende arbejdstider, men til gengæld er der stor frihed i arbejdets tilrettelæggelse.
Du er velkommen til at kontakte formand Peter Dan Petersen på telefon: 51 51 05 61 eller pr. mail: formand@nakskovhandel.dk for at høre nærmere om jobbet som citymanager.
Hvis du er interesseret i at være en del af Nakskov Handel og Erhverv som citymanager, så send os din ansøgning og CV til formand@nakskovhandel.dk senest søndag d. 20. august kl. 24.00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 34.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lolland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Forening Nakskov Handel og Erhverv, Søndergade, 4900 Nakskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: formand@nakskovhandel.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5887044