BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du skarp til processer og trives med en bred vifte af arbejdsopgaver i en økonomiafdeling? Så tilbyder Nota en spændende og alsidig stilling som økonomiassistent.
Arbejdsopgaver / Dine opgaver / Vi tilbyder
Som økonomiassistent vil du få en alsidig hverdag med stor indflydelse på tilrettelæggelsen af din arbejdsdag, og forskelligartede arbejdsopgaver inden for følgende ansvarsområder:
- Fakturahåndtering af indgående danske og udenlandske fakturaer
- Controlling af fakturaer ift. Statens indkøbsaftaler
- Bogføring og regnskabsmæssige opgaver og afstemninger
- Varetagelse af diverse ad hoc opgaver
- Deltagelse i systemimplementeringer på regnskabssiden
- Bidrage til og varetage opgaver ifm. optimering af forretningsprocesser, kontroller og forretningsgange
Om dig
Vi forestiller os, at du er kontoruddannet med særlig kendskab til økonomi og regnskab, og vil bringe dine faglige og personlige kompetencer i spil.
Vi lægger vægt på:
- At du er struktureret
- At du er detaljeorienteret
- At du er god til at samarbejde både i team og tværorganisatorisk
- At du er serviceminded og løsningsorienteret
- At du trives med både rutineprægede og komplekse opgaver
- At du har en positiv indstilling og er imødekommende overfor nye opgaver
- At du gerne tager del og ansvar i opbygning og implementering af nye systemer og processer
- At du er god til at koordinere og følge op i forhold til diverse aftaler med eksterne interessenter
- At du tager ejerskab og er ansvarsfuld og pligtopfyldende i din opgavevaretagelse
- At du er rutineret i Office-pakken, især Excel.
Afdelingen
Du vil blive en del af et mindre økonomiteam på 3-4 medarbejdere, vi forvalter knapt 115 mio. kr. årligt.
Vi anvender de centrale statslige systemer, som leveres af Økonomistyrelsen, herunder Navision Stat, IndFak og RejsUd.
Om Nota
Nota er det nationale bibliotek for mennesker med syns- og læsehandicap, vi producerer og udlåner bøger, der er gjort tilgængelige for mennesker med læsehandicap. Vi har mere end 240.000 medlemmer, og der kommer årligt 15-20.000 medlemmer til. Vores medlemmer er blandt de flittigste læsere i Danmark. Nota løser væsentlige samfundsmæssige opgaver i samarbejde med en række ministerier, Dansk Blindesamfund, Ordblinde/Dysleksiforeningen i Danmark m.fl. Som en digital virksomhed udvikler Nota løbende nye digitale løsninger og services til gavn for vores medlemmer.
Organisationen består af mere end 70 medarbejdere fordelt på 7 afdelinger, og opdelt på to lokationer med hovedsæde i Nakskov. Medarbejderne kommer fra vidt forskellige faglige baggrunde og kompetencer, og samarbejde på tværs af afdelinger og fagligheder er en kerneværdi hos Nota.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes i henhold til fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisation samt organisationsaftale mellem Skatteministeriet og HK/STAT med mulighed for forhandling af et personligt tillæg afhængig af kvalifikationer og erfaring.
Vi lægger vægt på balance mellem arbejdsliv og fritid, og du har mulighed for fleksibel arbejdstid. Ansættelsen er på 37 timer ugentligt inklusiv frokostpause. Der er mulighed for tilmelding til kantineordning.
Ansættelsessted er Axeltorv 6, 4900 Nakskov.
Praktiske oplysninger
Stillingen kan kun søges elektronisk via linket ”søg stillingen”.
Vedlæg din ansøgning, CV, eksamensbeviser og eventuelle anbefalinger.
Ansøgningen skal være modtaget senest 13. september 2023. Vi forventer at holde samtaler løbende.
Yderligere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til konstitueret chef for økonomi og analyse Benny Esmann Jensen tlf. 27271710.
Ved eventuelle tekniske problemer, kontakt venligst HR Manager Talent Solutions Support på tlf. 7244 0644.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lolland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
NOTA, Axeltorv 6, 4900 Nakskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171703&DepartmentId=7558&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5895354