VI SØGER EN MEDARBEJDER TIL VORES KUNDESUPPORT

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kundesupport er en del af bankens ansigt udadtil. Vi er de første, kunderne møder, når de kontakter banken på mail og telefon. Du skal derfor medvirke til, at gruppen fortsat plejer de tætte relationer til kunderne med gammeldags nærvær og ny teknologi og at du med et smil møder kunderne der, hvor de befinder sig – derhjemme, på jobbet, på ferien, hos bilforhandleren….

Kundesupport er også bankens specialistfunktion indenfor bankens selvbetjeningsløsninger bl.a.:

  • Kort – bestillinger, indsigelser og fraudsager vedr. kortmisbrug
  • Netbank – oprettelse, support og fraudsager vedr. netbank misbrug

 

Lollands Bank er en bank i udvikling og Kundesupport er en aktiv spiller i denne udvikling. Derfor søger vi en medarbejder, der:

  • er parat til at sætte kunderne øverst og smiler i telefonen
  • er glad for at arbejde i et til tider højt tempo med mange henvendelser
  • kan se andre forretningsmuligheder i forbindelse med kundehenvendelser
  • kan se mennesket bag kunden
  • har erfaring fra den finansielle sektor
  • har et godt humør og møder glad på arbejde

 

Du bliver en del af:

  • et team med fire kolleger med en god portion viden og som alle har medvirket til at gøre Kundesupport til den alsidige funktion, den er i dag
  • et team som brænder for at give kunderne den gode service
  • et team som arbejder selvstændigt og løsningsorienteret med god indsigt i digitale sammenhænge
  • et team med højt humør og en uformel tone

Det er en selvfølge, at vores arbejdsplads og du er fleksibel. Vi har højt humør og et stærkt ”drive”, da vi er stolte af vores arbejdsplads og Vores Område.

Nye kollegaer bydes velkommen til hele banken og du får en plan for opstart i banken. Du får gode muligheder for personlig udvikling og vi værdsætter, at vores medarbejdere prioriterer løbende efteruddannelse.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte kundesupportchef Martin Nielsen på tlf. 5497 1604.

 

Ansøgningsfrist: 
Vi inviterer løbende kandidater til samtale – så send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

LOLLANDS BANK A/S, Nybrogade, 4900 Nakskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991002

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet